TERMENI ȘI CONDIȚII – MODIMO

Scopul website-ului www.modimo.ro este prezentarea și vânzarea de mobilier.

Termenii și condițiile de utilizare reprezintă ghidul care reglementează activitatea noastră privind procesul de vânzare pe site-ul www.modimo.ro, politica de returnare, garanție și service, cesionarea și subcontractarea, legea aplicabilă – jurisdicția, forța majoră și datele cu caracter personal.

Atunci când menționăm „SC MODIMO SRL”, „noi” sau „al nostru” în acești Termeni și Condiții, ne referim la SC MODIMO SRL, cu sediul social în Gura Foii, Strada Principala 24A, județul Dâmbovița, înregistrată cu numărul J15/973/2023 și codul fiscal 48558436.

Acești Termeni și Condiții reglementează utilizarea dumneavoastră a acestui site, disponibil la adresa www.modimo.ro. Este interzisă utilizarea acestui website în scopuri ilegale sau interzise de Termenii și Condițiile prezentate mai jos. Dacă nu sunteți de acord cu acești Termeni și Condiții, vă rugăm să încetați imediat utilizarea website-ului.

Vă invităm să citiți cu atenție acești Termeni și Condiții. Prin accesarea și utilizarea website-ului, se consideră că ați citit, ați înțeles și ați fost de acord cu aceștia.

Prin intermediul website-ului www.modimo.ro, se colectează anumite date cu caracter personal. Detaliile privind prelucrarea acestor date sunt disponibile în Politica de Confidențialitate. Prin transmiterea oricăror date cu caracter personal prin intermediul site-ului nostru, sunteți de acord ca aceste date să fie prelucrate conform Politicii noastre de Confidențialitate.

Site-ul nostru poate conține informații, texte, date, grafice, fotografii, ilustrații, opere de artă, nume, logo-uri, mărci comerciale, mărci de servicii și informații despre www.modimo.ro.

În cadrul acestui SITE, următorii termeni vor avea următoarele semnificații:
– CUMPĂRĂTOR: Persoană, firmă, companie sau altă entitate juridică care emite o Comandă și este înscrisă în partea introductivă a facturii sub titlul Cumpărător (sau imputernicitul acestuia).
– VÂNZĂTOR: MODIMO înscris în partea introductivă a facturii sub titlul de Furnizor, cu datele:
SC MODIMO SRL
Cod fiscal: 48558436
Nr. înregistrare: J15/973/2023
Telefon:
Email: contact@modimo.ro
– PRODUSE ȘI SERVICII: Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate sau prestate de către VÂNZĂTOR către CUMPĂRĂTOR și care sunt reprezentate prin mobilier, accesorii de birou și/sau decorațiuni achiziționate de către Cumpărător. Acestea trebuie să corespundă descrierii din cataloagele și documentația producătorilor, iar caracteristicile lor au fost agreate de Cumpărător și sunt specificate în comandă, respectiv factură.
– COMANDĂ: Un document electronic care reprezintă forma de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Vânzătorul este de acord să livreze Bunurile și Serviciile, iar Cumpărătorul este de acord să primească aceste Bunuri și Servicii și să facă plata acestora.
– CONTRACT: O comandă validată și confirmată de către Vânzător.

Drepturile consumatorilor sunt reglementate de Legea nr. 449/2003 din 12.11.2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, publicată în Monitorul Oficial, Partea I, nr. 812 din 18.11.2003, în special în articolele 9-14 și aceste drepturi nu sunt afectate de acești Termeni și Condiții.

Prin procesul de vânzare pe site-ul www.modimo.ro Cumpărătorului este de acord cu modalitatea de comunicare (e-mail, SMS, telefon) prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile pe site.

Informarea și confirmarea comenzilor: Vânzătorul va informa Cumpărătorul prin mesaje distincte cu privire la înregistrarea (preluarea) comenzii și confirmarea acesteia. Înregistrarea unei comenzi online de către Vânzător, discuțiile telefonice sau alte mijloace de comunicare NU constituie o validare și confirmare fermă a comenzii și, ca urmare, NU semnifică încheierea unui contract la distanță. Dacă Vânzătorul confirmă explicit o comandă, acest lucru reprezintă o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci când există o confirmare scrisă (prin e-mail sau SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă. Comanda va fi considerată validă doar după confirmarea de către Vânzător a disponibilității stocului, a prețului și a caracteristicilor produselor sau serviciilor solicitate de Cumpărător. În absența unei confirmări explicite din partea Vânzătorului, prezenții termeni și condiții generale de vânzare vor sta la baza contractului încheiat, iar în completarea lor vor fi incluse Certificatul de Garanție emis de Vânzător și documentele fiscale (Factura de marfă și Factura de servicii). Comanda cu valoare de peste 1.000 lei necesită achitarea unui avans în valoare de 30% pentru confirmarea acesteia.

Obiectul Contractului: Obiectul contractului îl constituie vânzarea produselor și/sau prestarea serviciilor în conformitate cu disponibilitatea stocului, prețul și caracteristicile specificate în confirmarea transmisă de Vânzător pentru validarea comenzii, în care Cumpărătorul și-a exprimat intenția de achiziție.

Prețul Contractului: Prețul contractului este reprezentat de prețul vânzării produselor și/sau prestării serviciilor, așa cum este inclus în comanda validată prin confirmarea de către Vânzător.

Modalități de plată: Prețul contractului poate fi achitat prin una dintre următoarele modalități, în funcție de opțiunea clientului: plata online cu card (card personal sau al societății cumpărătoare, în condiții de deplină securitate, fără comisioane suplimentare pentru tranzacții); ordin de plată (în baza facturii proforme emise de Vânzător); numerar la livrare (plata va fi efectuată în lei, conform prețului contractului, la comisionarul care efectuează livrarea). Modalitatea de plată cu numerar la livrare nu este disponibilă pentru comenzi online ale căror valoare cu TVA este mai mare de 5.000 lei pentru persoane juridice și 10.000 lei pentru persoane fizice.

Livrarea Produselor: Livrarea se va efectua la adresa de livrare stabilită de către Client în formularul de comandă, prin intermediul unui serviciu de curierat extern sau al echipei interne de livrare. Toate produsele Vânzătorului vor fi livrate demontate (cu excepția produselor realizate dintr-o singură componentă), în colete, pentru a asigura transportul în siguranță. Cumpărătorul are obligația să desfacă și să verifice cantitativ și calitativ coletele pe baza etichetării acestora, precum și integritatea coletelor și a coletelor și componentelor fragile ambalate (de exemplu, piese din sticlă). Dacă este constatată o defecțiune precum piesă lipsă, zgâriată sau ruptă, oglinzi sau geamuri sparte sau ciobite, piesa poate fi înlocuită prin sesizarea acesteia către Vânzător. Cumpărătorul beneficiază de înlocuirea gratuită a piesei dacă acesta nu a fost cauzată de montajul sau manipularea defectuoasă și dacă a fost semnalată în 48 de ore de la livrare, înainte de începerea montajului. Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată in maxim 48 ore de la recepția mărfii pe adresa contact@modimo.ro, orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare. Vânzătorul va comunica Cumpărătorului termenul estimat de finalizare a livrării. În cazul în care Vânzătorul nu poate onora contractul din cauza indisponibilității produsului sau serviciului, va informa Cumpărătorul despre această situație, iar sumele achitate de către Cumpărător pentru produsul sau serviciul indisponibil vor fi rambursate în cel mult 14 zile. Termenele de livrare pentru fiecare produs sunt afișate pe site și pot varia în funcție de produs. În situația în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturare sau livrare, respingerea de către banca emitentă a cardului sau a tranzacției, invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri sau amânarea termenului de livrare stabilită de Cumpărător, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral contractul, fără a se considera că acest lucru reprezintă o încălcare a contractului. Descrierea produselor comercializate poate fi incompletă, datorită limitărilor de spațiu și pentru a menține coerența informațiilor. De asemenea, imaginea produselor are caracter informativ, iar unele detalii sau prețurile produselor prezentate pe site pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. Conform legislației în vigoare, Consumatorul persoană fizică are dreptul să notifice în scris Vânzătorul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, suportând cheltuielile de returnare. Clientul este informat că, în cazul în care produsele returnate prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri sau șocuri mecanice sau electrice, accesorii lipsă sau certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a reține o sumă din valoarea produsului, sumă care va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de retur a produsului, contravaloarea acestuia va fi rambursată în cel mult 14 zile de la data solicitării returului, sub rezerva recepționării cantitative și calitative a returului, conform prezentelor politici, prin aceeași metodă de plată. Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte aceste costuri. În cazul vânzării online, pentru produsele care au fost livrate la domiciliul Clientului la momentul încheierii contractului, Vânzătorul va prelua produsele pe cheltuiala sa dacă acestea, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poștă sau curier. Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferită de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte oferite de noi, care implică opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Acestea nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora. Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele care se pot deteriora sau degrada rapid, produsele care fac parte dintr-un ansamblu și nu pot fi, prin natura lor, separate de celelalte elemente componente.

Garanție și Service: Vânzătorul asigură și garantează conformitatea bunurilor achiziționate, precum și eventualele vicii ascunse, declarând pe propria răspundere că produsele comercializate nu pun în pericol viața, sănătatea și securitatea muncii, nu au un impact negativ asupra mediului și sunt în conformitate cu Ordonanța nr. 20/2010 privind stabilirea unor măsuri pentru aplicarea unitară a legislației Uniunii Europene care armonizează condițiile de comercializare a produselor, documentația de execuție a fabricantului și standardelor românești.

Răspunderea Vânzătorului se aplică în cazul în care există o lipsă de conformitate a produsului într-un termen de 2 ani de la data livrării, iar Cumpărătorul notifică Vânzătorul despre această lipsă în termen de 2 zile de la descoperirea acesteia. Dacă la livrare se constată o lipsă de conformitate a unui produs din factură, Cumpărătorul are dreptul să solicite repararea într-un termen rezonabil sau înlocuirea produsului. Dacă aceste acțiuni nu sunt posibile, Cumpărătorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului cu privire la produsul neconform. Înainte de începerea montajului, Cumpărătorul este obligat să anunțe lipsa oricărei componente din colet și să păstreze etichetele și conținutul coletului în starea în care le-a primit, pentru verificare și înlocuire. Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru serviciile de manipulare, transport, montaj și instalare efectuate de terți, dacă produsul a fost deteriorat sau instrucțiunile producătorului nu au fost respectate. De asemenea, Vânzătorul nu își asumă responsabilitatea pentru consecințele utilizării sau întreținerii incorecte a produselor, din cauza nerespectării instrucțiunilor producătorului. Nu se consideră lipsă de conformitate dacă Cumpărătorul cunoștea sau putea cunoaște această lipsă de conformitate la momentul încheierii facturii. Cumpărătorul este de acord că produsele manufacturate și cele din materiale naturale, cum ar fi pielea, lemnul masiv, furnirul, nu pot fi fabricate identic în ceea ce privește textura, nuanțele de culoare de pe diferite suprafețe și particularitățile aparente pe material. Cumpărătorul este de acord că produsele din lemn masiv pot prezenta mici crăpături sau noduri în funcție de natura lemnului, sau că pot apărea în timp mici crăpături în funcție de condițiile de depozitare a produselor, precum temperaturile situate în afara intervalului de 18-30 de grade Celsius și umiditatea ridicată. Acestea nu sunt considerate defecte de calitate. Vânzătorul oferă o garanție care intră în vigoare de la data livrării produselor: mobilier și decorațiuni – 24 de luni (pentru deficiențe calitative). În această perioadă, în cazul în care deficiențele nu sunt imputabile Cumpărătorului, Vânzătorul își asumă responsabilitatea pentru repararea sau înlocuirea produsului, pe cheltuiala sa. După livrare, Cumpărătorul nu mai poate invoca deficiențe cantitative sau deficiențe pe care, în mod rezonabil, nu le putea vedea la momentul livrării (ciobituri, zgârieturi, pete, componente îndoite, fire trase etc.). Spargerea produselor sau componentelor din sticlă, sau zgârierea produselor după primire, reprezintă riscuri asumate integral de Cumpărător.Orice reclamație va fi însoțită de factura de marfă și certificatul de garanție. În perioada de garanție, Cumpărătorul are dreptul de a solicita repararea gratuită într-un termen rezonabil sau înlocuirea produsului cu deficiențe calitative, dacă aceste deficiențe nu sunt cauzate de nerespectarea de către Cumpărător a instrucțiunilor de utilizare și întreținere. În funcție de disponibilitatea producătorului și locul unde a fost fabricat produsul, Vânzătorul își va impune repararea sau înlocuirea produsului, pe durata garanției, într-un termen maxim de 15 zile. În cazul în care produsul este înlocuit, noul produs va beneficia de aceeași perioadă de garanție ca și un produs nou. Defectele care apar în timpul perioadei de garanție, ca urmare a unor vicii ascunse, vor fi reparate gratuit, confirmate prin expertize tehnice realizate de către un serviciu specializat. Informații suplimentare cu privire la durata de utilizare a produselor pot fi găsite în Ghidul de Întreținere și Utilizare.

Înainte de livrarea efectivă, produsele rămân în proprietatea Vânzătorului, indiferent de achitarea parțială sau integrală a comenzii, până la momentul livrării efective. Livrarea efectivă este confirmată de semnătura de primire a Cumpărătorului pe factura fiscală, în cazul comenzilor expediate cu echipa internă de livrare, sau prin documentul de transport furnizat de către curier.

În cazul în care Cumpărătorul a optat pentru serviciul de Livrare și Montaj, Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru consecințele care pot apărea din manipularea produselor în cazul în care spațiul de manevră în zona ușilor, holurilor sau casa scărilor nu este suficient. Deși este asistat în procesul de vânzare de către angajații Vânzătorului, Cumpărătorul este responsabil în întregime pentru alegerea formei, confortului, stilului, culorii, dimensiunilor, materialelor, finisajelor și pentru locul în care urmează să fie instalat produsul. Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru manipularea altor obiecte existente în spațiul unde vor fi instalate produsele. În lipsa unei notificări din partea Cumpărătorului, Vânzătorul nu își asumă nicio răspundere pentru transportul produselor în cazul în care nu există condiții corespunzătoare privind accesul, manevrarea și parcarea în siguranță a autovehiculului, sau în cazul în care prin aceasta se încalcă legea.

Orice notificare trimisă de una dintre părți celeilalte va fi considerată valabil îndeplinită dacă este transmisă în scris la adresa menționată în partea introductivă a facturii. Schimbarea adresei nu va avea efecte asupra părților dacă nu a fost comunicată în scris. În cazul notificării prin poștă, aceasta va fi transmisă prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire și se consideră primită de destinatar la data menționată de oficiul poștal care o primește. Orice eveniment imprevizibil și inevitabil, independent de voința părților, care împiedică în parte sau în totalitate îndeplinirea obligațiilor contractuale, va fi considerat ca un caz de forță majoră. Partea care invocă forța majoră și care o va aduce la cunoștință celeilalte părți contractante în cel mult 7 zile de la apariția cazului de forță majoră invocat, va fi exonerată de obligațiile sale, dar numai în măsura și exclusiv pentru perioada pentru care forța majoră se aplică. Orice posibile neînțelegeri care apar între părți cu privire la executarea sau interpretarea comenzii, care nu pot fi soluționate pe cale amiabilă, vor fi rezolvate de instanțele competente, în conformitate cu legislația în vigoare în România.

Pentru orice categorie de produse, sunt strict interzise următoarele acțiuni:
– Dezambalarea folosind obiecte tăioase sau dure;
– Tăierea sau zgârierea materialelor;
– Frecarea produselor de alte suprafețe cu substanțe abrazive sau soluții de curățare;
– Păstrarea produselor în medii umede sau la temperaturi sub 0 grade Celsius sau în medii cu variații mari de temperatură;
– Amplasarea produsului lângă surse de căldură la o distanță mai mică de 1 metru, cu excepția mobilierului de bucătărie proiectat în acest scop;
– Utilizarea produselor de curățare care conțin acizi, petrol, gaz, detergenți, solvenți chimici sau alcool (orice soluție trebuie încercată mai întâi pe o suprafață mică, ascunsă);
– Lăsarea pielii nehidratate (fără hidratare, pielea se poate usca și crăpa);
– Udarea produselor (este indicată curățarea cu o cârpă ușor umezită într-o soluție de apă cu săpun – 50% apă, 50% săpun lichid cu pH neutru – apoi ștergerea imediată cu o cârpă uscată);
– Împingerea mobilierului (mobilierul demontabil trebuie demontat);
– Rularea, îndoirea sau curbarea saltelelor în timpul transportului și manipulării;
– Utilizarea mobilierului în alte scopuri decât cel pentru care a fost proiectat.

Ne dorim ca acasă să fie pentru voi un loc sigur, fără riscuri și griji în ceea ce privește siguranța copiilor. Pentru a evita accidentele casnice în care pot fi implicați cei mici, vă recomandăm să luați măsuri de precauție serioase în amenajarea locuinței. Pentru a preveni căderea pieselor de mobilier și accidentele asociate, vă sfătuim să prindeți mobilierul în perete. Este important să distribuiți corect obiectele în sertarele piesei de mobilier pentru a asigura un echilibru corespunzător. Obiectele grele ar trebui așezate în sertarele de jos, iar cele mai ușoare în cele de sus sau pe suprafața mobilierului. De asemenea, vă rugăm să evitați situațiile în care cei mici se joacă cu sertarele, ușile sau polițele mobilierului, agățându-se de ele.

Pentru mobilierul tapițat, vă oferim și instrucțiuni de utilizare și întreținere. Pentru a prelungi durata de utilizare a canapelei, vă recomandăm să nu săriți, să nu vă aruncați, să nu vă așezați pe brațe sau să trageți de perne. În momentul montării picioarelor la canapea, vă rugăm să o așezați pe spate, să strângeți ferm picioarele și apoi să o așezați în poziția corectă, ridicând-o. Pentru curățarea tapițeriei, ștergeți-o săptămânal cu o cârpă moale și uscată (în cazul tapițeriei din piele) sau cu o perie de haine (pentru tapițeria din stofă). Pielea are nevoie de hidratare la fiecare 2 luni, utilizând soluții speciale testate anterior. Evitați expunerea produsului la radiații solare directe și păstrați-l într-un mediu cu umiditate și temperatură normale. În cazul apariției urmelor de murdărie, grăsimi corporale sau gumă de mestecat, folosiți metode specifice descrise în instrucțiunile de întreținere.

Pentru saltele, vă recomandăm să le răsuciți în același plan lunar și să le întoarceți pe cealaltă față la fiecare 6 luni. Saltelele proiectate să fie utilizate pe o singură parte trebuie răsucite lunar în același plan. De asemenea, asigurați-vă că saltelele sunt așezate pe somiere cu lamele elastice sau tapițate, care permit aerisirea.

Vă reamintim că garanțiile comerciale nu afectează garanția legală privind conformitatea produsului, conform legii 449/2003.

În ceea ce privește serviciile noastre, vă informăm că ne rezervăm dreptul de a cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru a onora comenzile, cu informarea dumneavoastră, fără a necesita acordul expres al vostru. În cazul unor evenimente de forță majoră, niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor contractuale, în conformitate cu legislația în vigoare. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a efectua modificări sau ștergeri temporare sau permanente pe website-ul nostru sau pe orice parte a acestuia, fără a anunța în prealabil, iar dumneavoastră acceptați că nu suntem responsabili pentru astfel de modificări sau ștergeri.

Toate drepturile de proprietate intelectuală asupra website-ului și a materialelor publicate sau accesibile pe acesta aparțin SC MODIMO SRL. Orice copiere, distribuire, publicare, licențiere, utilizare sau reproducere a acestora în orice fel este strict interzisă, cu excepția măsurilor strict necesare pentru accesarea și utilizarea website-ului.

Vă informăm că website-ul este distribuit „așa cum este” și „disponibil” fără nicio reprezentare sau garanție de niciun fel, expresă sau implicită, inclusiv, dar fără a se limita la, garanții de calitate satisfăcătoare, pentru un anumit scop, neîncălcare, compatibilitate, securitate și acuratețe. În limita impusă de lege, SC MODIMO SRL nu va fi responsabilă pentru pierderi indirecte sau rezultate sau pentru pierderi de orice fel, inclusiv, dar fără a se limita la, pierderi de afaceri, oportunități, date sau profituri, ce rezultă din sau în legătură cu folosirea website-ului. De asemenea, nu oferim nicio garanție că funcționarea website-ului va fi fără întrerupere sau fără erori.

Despăgubiri: SC MODIMO SRL își rezervă dreptul de a fi despăgubită sau eliberată de orice răspundere sau taxă legală, stricăciune, pierdere, cost și orice altă cheltuială în legătură cu revendicările sau acțiunile aduse împotriva sa, inclusiv angajații și agenții săi, rezultate din orice încălcare a Termenilor și Condițiilor sau a altor responsabilități ce derivă din utilizarea acestui website.

În situația în care o prevedere din Termenii și Condițiile prezentate este declarată, de către orice autoritate juridică sau de altă competență, nulă, anulabilă, ilegală sau neexecutabilă în vreun fel, ne rezervăm dreptul de a modifica acea prevedere într-un mod rezonabil, astfel încât să se conformeze intențiilor SC MODIMO SRL sau ale dvs., fără a intra în ilegalitate sau, la discreția noastră, de a scoate prevederea respectivă din Termeni și Condiții. Celelalte prevederi rămân în vigoare și valabile.

Termenii și Condițiile de față sunt guvernate și formulate în acord cu legea din România, ale cărei instanțe de judecată au competență exclusivă asupra tuturor disputelor ce rezultă din acești Termeni și Condiții. Sunteți de acord că locul de punere în practică al acestor Termeni și Condiții este România.

Titlurile sunt incluse în acești Termeni și Condiții doar pentru conveniență și nu afectează înțelegerea acestora.

Termenii și Condițiile, împreună cu alte documente la care se face referire expres în cadrul lor, constituie întreaga înțelegere dintre dvs. și SC MODIMO SRL în legătură cu utilizarea website-ului și înlocuiesc orice înțelegeri, aranjamente, angajamente sau propuneri anterioare, scrise sau orale. Orice explicație sau informație orală furnizată de oricare dintre părți nu poate modifica interpretarea Termenilor și Condițiilor. Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, recunoașteți că nu v-ați bazat pe nicio altă reprezentare decât cea stipulată expres în acești Termeni și Condiții și sunteți de acord că nu veți avea nicio cale de atac cu privire la orice falsă reprezentare care nu a fost exprimată expres în acești Termeni și Condiții.

Este posibil să fie necesar să revizuim acești Termeni și Condiții în viitor. În cazul în care facem modificări, vom publica varianta actualizată pe website și vom semnala versiunea revizuită prin modificarea datei „Ultimei actualizări” din partea de sus a Termenilor și Condițiilor. Continuarea utilizării website-ului nostru după intrarea în vigoare a Termenilor și Condițiilor actualizate reprezintă acceptarea lor.

Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru că alegeți produsele noastre.

Dacă aveți întrebări, reclamații sau aveți nevoie de informații suplimentare despre acești Termeni și Condiții, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: contact@modimo.ro. Vom depune toate eforturile pentru a răspunde solicitării dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil.

Cu respect,

Echipa SC MODIMO SRL